http://ozanisaerdogan.blogspot.com/© Her Hakkı Saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sitede Ara

12 Ocak 2013 Cumartesi

DÖNDE GEL GAYRI

Sen gideli günlerimiz geçmiyor,
Mehmedim de sensiz çayı içmiyor
Kapımızdan kimse gelip geçmiyor
Dön artık sevdiğim dönde gel gayrı

Ne zor imiş ayrılığın acısı
İçimize düştü evlat sancısı
Anam gitsin dedi Gülhan bacısı
Dön artık sevdiğim dönde gel gayrı

Duman çöktü kapımıza kış oldu
Sen gideli hayallerim bpş oldu
Geldi sandım uyandım ki düş oldun
Dön artık sevdiğim dönde gel gayrı

Çekilmiyor şu çorlunun yolları
Mevlam ayırmasın seven kulları
Açılmadan soldurmasın gülleri
Dön artık sevdiğim dönde gel gayrı

Damat kızım derken torun arıyor
Her gelenler benden seni soruyor
Saksıdaki çiçeklerin kuruyor
Dön artık sevdiğim dönde gel gayrı

Sen gideli çalmaz oldum sazımı
Geçip gittin kış eyledin yazımı
Yıl başında aldım kestim kazımı
Dön artık sevgilim dönde gel gayrı

Gelinimde her gün akşam arıyor
Torunlarda hatırımı soruyor
Kasım güllerde sensiz kuruyor
Dön artık sevdiğim dönde gel gayrı

Kuşlar bile yuvasına dünüyor
Her gidenler bir gün geri dönüyor
Akmaz oldu sularımız donuyor
Dön artık sevdiğim dönde gel gayrı

Baharın kokusu gelir yelinen
Bana haber salma n’olur elinen
Karşılarım seni gonca gülünen
Dön artık sevdiğim dönde gel gayrı

Arı bile boş kovana gelmiyor
İnan sen gideli yüzüm gülmüyor
İsa Erdoğanım haldan bilmiyor
Dön artık sevdiğim dönde gel gayrı

0 yorum: