http://ozanisaerdogan.blogspot.com/© Her Hakkı Saklıdır. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Sitede Ara

12 Ocak 2013 Cumartesi

Büyük ozan Neşet ERTAŞ

Kalpten kalbe giden yolu
Sende buldu Anadolu
Her kelimen sevgi dolu
Büyük ozan Neşet Ertaş

Gönülleri hep fethettin
Geçip gurbet ele gittin
Güz çiçeği gibi bittin
Büyük ozan Neşet Ertaş

Mahlen garip adın oldu
Her gönülde tadın oldu
Kovan dolu balın oldu
Büyük ozan Neşet Ertaş

Sevgi ektin sevgi biçtin
Gurbet eli vatan seçtin
Aşk badesi dolu içtin
Büyük ozan Neşet Ertaş

Leyla diye yana yana
Sözlerine kana kana
Her sözünde dedin ana
Büyük ozan Neşet Ertaş

Baban oldu hocan ustan
Türkülerin oldu destan
Gelde kurtar bizi yastan
Büyük ozan Neşet Ertaş

Gözlerim hep seni arar
Gelenler de seni sorar
Sensiz olmak bize zarar
Büyük ozan Neşet Ertaş

Gittin ama adın kaldı
Gönüllerde tadın kaldı
Yâd ellerde yâdın kaldı
Büyük ozan Neşet Ertaş

Gözyaşları doldu taştı
Duyanlar şehre koştu
Neşet Ertaş geldi geçti
Büyük ozan Neşet Ertaş

Kara yüzün kara gözün
Unutulmaz senin sözün
Kötülüğü bilmez özün
Büyük ozan Neşet Ertaş

Kırşehir’i boğdun yasa
Ömür uzun sana kısa
Kardeş dedi sana İsa
Büyük ozan Neşet Ertaş

Benim yurdum diye çaldın
Bu milletten sevgi aldın
Gönül deryasına daldın
Büyük ozan Neşet Ertaş

Gönül dağı oldu duman
Kırşehir ve mucur, kaman
Hallerimiz oldu yaman
Büyük ozan Neşet Ertaş

Bizden evvel gelen hani
Veren alır tatlı canı
Kaldı hayalimde anı
Büyük ozan Neşet Ertaş

Erdoğan’ım bilemedim
Ben İzmir’e gelemedim
Ağladım da gülemedim
Büyük ozan Neşet Ertaş

0 yorum: